[TYPO3-UG Denmark] Brug af video på sider

Peter Klein peter at umloud.dk
Mon Feb 25 02:19:29 CET 2008

Hej Jacob.
Konverter filen til FLV (Flash) format, og brug en Flash Video Player
extension. Så er der størst chance for at den kan afspilles i alle browsere
på alle platforme.

For at konverter din .WMV til .FLV, kan du f.eks. bruge "Super", som er
gratis:
http://www.erightsoft.com/SUPER.html

Eller bruge en online service som ZamZar.
http://www.zamzar.com/

--
Peter Klein / Umloud Untd.

"Jacob Schmidt" <list at rootmedia.dk> wrote in message
news:mailman.2829.1203794203.5943.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Hej liste

Jeg har brug for noget video på nogle af mine sider i typo3, og det har jeg
så prøvet at tilføje ved at indsætte content type -> multimedia.
Kan se at typo3 bruger embed tag og det virker også fint i Firefox og i
Opera men i Internet Explorer er der en tom kasse.
Nogen der kan give mig et praj om hvordan jeg får det til at virke i
Explorer?

Videoerne er af typen wmv.

På forhånd mange tak...

Jacob Schmidt