[TYPO3-UG Denmark] Et tag til at indsætte indhold

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Feb 18 18:13:58 CET 2008

Ja det lader til at være muligt med typoscript, jeg er bare ikke helt så ferm til det endnu.

lib.parseFunc_RTE.tags {
  content = TEXT
  content {
  wrap (
  en | wrap
  )
  parseFunc.constants = 1
  current = 1
  }
}

Følgende giver : en23wrap, så den giver da indholdet. Nu er det så bare hvordan jeg får fødet den værdi til en CONTENT type, nogen forslag?

Med venlig hilsen
Søren Andersen