[TYPO3-UG Denmark] Title mangler på tt_news

Gert Kaae Hansen gertkh at FJERNgmail.com
Fri Feb 15 13:27:34 CET 2008

Hej

Jeg har en kunde som gerne vil ændre title taget med data fra
description feltet, dette har jeg lave på følgende måde:

#########
#Ændre side titel med data fra subtiele
page.headerData.30 = TEXT
page.headerData.30.field = subtitle
page.headerData.30.wrap = <title>|</title>
page.config.noPageTitle = 1

Problemet er nu at på alle sider fra tt_news er der af gode grunde ingen
  data i title tagget.

Jeg har prøvet denne ændring
[PIDinRootline = 21]

#########
#Ændre side titel NEWS
page.headerData.30 = TEXT
page.headerData.30.field = tt_news.title
page.headerData.30.wrap = <title>|</title>

[ELSE]
#########
#Ændre side titel med data fra subtiele
page.headerData.30 = TEXT
page.headerData.30.field = subtitle
page.headerData.30.wrap = <title>|</title>

[END]

Hvis jeg ændre page.headerData.30.field = tt_news.title til
page.headerData.30.field = title

Viser den fint sidens title men ikke titlen fra tt_news

Men hvordan finder jeg lige frem til det rigtige felt ?

/Gert Kaae Hansen