[TYPO3-UG Denmark] kan ikke finde fileadmin

Anja Korsgaard anja at grafikk.dk
Tue Feb 5 12:33:39 CET 2008

Hej Liste!

Jeg har en installation bygget på linkfactorys basispakke, med realurl osv.
Først blev den oprettet som bindustri.dcmedia.dk og nu kører den på den
rigtige, derfor tænkte jeg, at jeg snildt kunne slette dette aliasdomæne ...
Men ...

Jeg har rettet i indstillingen for realurl:

config.simulateStaticDocuments = 0
config.baseURL = http://www.bindustri.com/
config.tx_realurl_enable = 1
plugin.tx_realurl.appendMissingSlash = 1

... Men forbindelsen til fileadmin ser ud til at være forsvundet...
Bud på hvor jeg genopretter den forbindelse, modtages med kyshånd!?

Venlig hilsen Anja