[TYPO3-UG Denmark] Mister forbindelsen til css vedopdatering til templavoila til 1.3.7

Anja Korsgaard anja at grafikk.dk
Wed Aug 27 15:46:58 CEST 2008

Ja, jeg vil jo egentlig helst have det til at virke med TemplaVoila
... men har prøvet at gøre som du sagde, bare for at prøve noget...

Har også i samme omgang opdateret tt_address men det skulle vel ikke spille
nogen rolle?

Har i base-template tilføjet følgende i Setup:
page.includeCSS { file1 =
fileadmin/template/html/pages/pinen-plagen/style02.css  }

Stien skulle være rigtig, og selv hvis den ikke var rigtig, så skulle man
vel stadig kunne se, at den henviser til den i kilde-koden, ikke? - Men det
gør den ikke...

Jeg har bygget det op på den måde at jeg har en masse templates i en
sysfolder, og så henter jeg dem ind i min overordnede base-template via
forsiden.

Hvordan kan man se om der overhovedet er forbindelse til min base-template?
Men det burde der jo være, da jeg bruger templates til at hente indhold som
f.eks. Random citater m.v.

Er kommet frem til at jeg ikke ved hvad i alverden der er sket, men at det
nok er bedre at bede Dcmedia om at genindlæse sitet fra i går og så tage det
lidt varsomt med at opdatere!

Måske du/nogen kan give et hint til hvordan jeg bedre sikrer mig at jeg kan
komme tilbage igen, når jeg opdaterer extentionen igen?

Venlig hilsen Anja