[TYPO3-UG Denmark] Hjælp til tcdirectmail

Søren Vedel sv at workhouse.dk
Tue Aug 26 15:39:39 CEST 2008

Hej Anja,

Du var næsten i mål. Du skal udfylde feltet med CSV fields. Jeg har
valgt name og email, og derfor skriver jeg navn og email separeret af
komma og i nævnte rækkefølge.

Så bliver det også lidt mere interessant med rigtige navne og
emailadresser, så man kan se, om der bliver sendt noget ud!

Type: CSV list

Separator character: ,

CSV fields: name, email

CSV data: