[TYPO3-UG Denmark] Skift fra NO til ACT

Stig Kjeldsen sk at itu.dk
Wed Aug 20 22:38:55 CEST 2008

Hej Stefan

Jeg går udfra at du mener linjerne:
20 = HMENU
   20.entryLevel = 1
   20.1 = TMENU
   20.1 {
     expAll = 0
     NO {
      allStdWrap.dataWrap = <li class="menu-level-1-no">| </li>
    }
    ACT=1
    ACT{
      allStdWrap.dataWrap = <li class="menu-level-1-act">|</li>
    }

Det er taget ud af kontekst og forkortet i eksemplet her for bedre at
illustererer det primære problem. Jeg bruger dataWrap fordi jeg hiver en
variable ud af databasen og smider den med på klassen
(class="menu-level-1-act {field:tx_ogmenuclassselector}")

Jeg skulle nok have ændret det inden jeg lagde spørgsmålet op, men
glemte det i min iver for at beskrive mit primære problem

Men hvad siger du til det andet problem? :-)

Mvh

Stig Kjeldsen

bb