[TYPO3-UG Denmark] Calendar Base, Rediger "Vis Event"

Simon Elkjær seh at mentor-it.dk
Thu Aug 7 14:49:17 CEST 2008

Hej, Jeg vi gerne lave et en lille formular til SMS tilmelding på Vis
event siden.
Jeg har fundet et sted hvor jeg, i og for sig godt kan tilføje min formular.
den ligger under view/class.tx_cal_eventview.php der på linje 69, kan
man godt tilføje noget tekst.

Men man kan ikke tilgå de data som jeg gerne vil arbejde med, F.eks
startdato osv og et event id.

det ser ud til at den bruger noget der hedder "renderEvent".  men da jeg
fandt den her renderEvent på siden model/class.tx_cal_model.php der sker
intet overhovedet.

Er der nogen der har fundet ud af hvor det ligger henne af..??? der må
være nogen herinde..??