[TYPO3-UG Denmark] Overskrive locallang.php for TIMTAB

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Mon Aug 4 14:29:20 CEST 2008

Hej Liste

Jeg bøvler lidt med TIMTAB og dens locallang. Jeg vil meget gerne overskrive
en label via TypoScript, men jeg har ingen idé om hvordan jeg gør.

Problemet er nemlig at den label jeg gerne vil overskrive bruges i en
udvidelse af markørerne for tt_news. På de fleste TIMTAB sites står der
”Read more (1 comment)”, og det er selve ordet ”comment” jeg gerne vil have
til at være ”kommentar” uden at skulle ind og rette timtab/locallang.php

Jeg kan ikke regne ud hvordan om sådan en hook-udvidelse af tt_news
overhovedet kan konfigureres. Jeg har prøvet følgende uden held:

plugin.tx_timtab_fe {

  _LOCAL_LANG.dk {

    no_comments = Ingen kommentarer

    one_comment = kommentar