[TYPO3-UG Denmark] TT_News default news id problem

Mikael M. Hansen mhansen at cs.aau.dk
Mon Apr 28 13:41:04 CEST 2008

Hej igen

Det er stadig ikke lykkedes mig at få den sidste news item frem på
siden. Jeg har nu følgende i en template på siden hvor news itemet skal
vises (siden med en SINGLE på):

plugin.tt_news.singlePid = 83
tmp.pagecontent < lib.content

lib.content >

lib.content = COA
lib.content {

   10 = CONTENT
   10.table = tt_news
   10.select {
     pidInList = 82
     orderBy = datetime desc
     max = 1
   }
   10.stdWrap.if.isFalse.data = GPvar:tx_ttnews|tt_news
   20 < tmp.pagecontent
}

Hvis jeg sætter plugin.tt_news._LOCAL_LANG.default.noNewsIdMsg = &nbsp;
ind i templaten så forsvinder no news_id given teksten. Men altså stadig
ikke noget output. Er der ikke nogen som har et bud på hvad der kan være
galt? Jeg bruger Templavoila. Tt_news er version 2.5.0.

MVH / Best regards

Mikael M. Hansen