[TYPO3-UG Denmark] Justify align - RTE

Stig Kjeldsen sk at itu.dk
Wed Apr 16 19:21:37 CEST 2008

Hej Kim

Mener da at Justify:align er med i HTMLArea RTE

Prøv at se om knappen 'justifyfull' ikke er med i din page TSConfig:

## Tilladte knapper
   showButtons = bold, italic, underline, left, center, right,
justifyfull, orderedlist, unorderedlist, outdent, indent, textcolor,
bgcolor, insertcharacter, line, link, image, findreplace, spellcheck,
chMode, inserttag, removeformat, copy, cut, paste, undo, redo, showhelp,
table, toggleborders, tableproperties, rowproperties, rowinsertabove,
rowinsertunder, rowdelete, rowsplit, columninsertbefore,
columninsertafter, columndelete, columnsplit, cellproperties,
cellinsertbefore, cellinsertafter, celldelete, cellsplit, cellmerge,
linebreak, textstylelabel, textstyle, blockstylelabel, blockstyle,
formatblock, fontsize

## Rækkefølgen af knapperne
   toolbarOrder = bold, italic, underline, space, bar, space, left,
center, right, justifyfull, space, bar, space, orderedlist,
unorderedlist, outdent, indent, space, bar, space, insertcharacter,
line, link, image, textcolor, bgcolor, space, bar, space, chMode,
inserttag, bar, space, linebreak, copy, cut, paste, undo, redo, space,
bar, space, findreplace, spellcheck, space, removeformat, space, bar,
space, linebreak, blockstylelabel, blockstyle, textstylelabel,
textstyle, space, formatblock, space, fontsize, space, linebreak, table,
[...]
bar, space,

- Stig Kjeldsen