[TYPO3-UG Denmark] Billede st ørrelse

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Tue Apr 8 09:12:19 CEST 2008

Hej Liste

Jeg har et problem med at indsætte billede på en typo3 side - hvilket jeg egentlig altid har undret mig over og aldrig fået det til at virke

I typo3 er der jo altid defineret en størrelse på de billeder der bliver sat ind i constant editor under max width for templaten.
Den har jeg så forsøgt at sætte ekstrem højt, da jeg har et stort billede der skal sættes ind - men der dukker intet op på siden.

Findes der ikke en måde, hvorpå man kan sætte det således op, at den bare sætter billedet ind med original størrelsen, således typo3 ikke skal ind og bestemme hvordan det billede skal være.

-