[TYPO3-UG Denmark] Indtastning i et plugin = data i flere tabeller

Stefan Kreisberg stefan at please-no-spam-shufflebee.dk
Sat Apr 5 22:30:26 CEST 2008

Johnny S. wrote:

> [...]
> <?
> class tx_mitplugin_hook {
>     function processDatamap_postProcessFieldArray ($status, $table, $id,
> &$fieldArray, &$this) {
>       debug("hook working");
>       print "hook working";
>     }
> }
> ?>
>
> Det skal dog siges, at min debug og print kun er sat ind for at teste om
> funktionen overhovedet bliver kørt. Om det faktisk vil virke, ved jeg
> ikke. Men der sker i hvert fald ikke noget når jeg gemmer poster i mit

Well, godt spørgsmål. Hvad er dit host miljø? har du ini_set rettigheder?
hvad er warning level? Du kan jo, hvis det ikke er et produktionssite,
udvide din test med f.eks. en overlagt parse error for at se at din kode er
inkluderet som den skal fra /typo3conf/mitplugin/ som du selv angiver.
For mig kunne det se ud som om du mangler eet eller andet for at din klasse
inkluderes og kaldes.

vh Stefan