[TYPO3-UG Denmark] Vende tilbage til et tidligere tidspunkt

Emil Bjerglund Pedersen typo3 at emilbp.dk
Sun Sep 30 18:14:51 CEST 2007

Hej

Jeg har haft en TYPO3 side, som har kørt glimrende i et par måneder. Jeg
ville så lige lave en lille opdatering i templatet, så jeg havde et
stylesheet til visning på skærm, og et stylesheet til print.

Af en eller anden grund er min side gået helt i smadder pga. det, og i et
desperat forsøg på at få den til at virke igen, droppede jeg det med
print-stylesheet, uploadede de gamle filer igen, og har så re-mapped min
template i Templavoila igen.

Mit problem ligger i at jeg nu kun kan få vist side indholdet. Min menu,
og den brødkrumme som jeg også havde til at virke tidligere, vil
overhovedet ikke vises.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at løse dette problem? Det må da kunne
lade sig gøre at gendanne siden ud fra et tidligere tidspunkt?

Mvh. Emil Bjerglund Pedersen