[TYPO3-UG Denmark] CSS - templatevoila og IE/Firefox

Claus Hartvig claus.hartvig at rungsted-gym.dk
Fri Sep 21 14:47:53 CEST 2007

Hej Liste
Jeg har endnu ikke løst problemet, men jeg har fundet ud af, at problemet
nok ligger i, at configurationen af doc-type ikke kommer med i min
template.

I den html-template-fil der anvendes af templatevoila står der følgende:

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">

I den html-side som templatevoila renderer vises kun:

<!DOCTYPE html
	PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<head>

Det betyder, at templatevoila smider
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd" væk...

Er der nogen på listen der ved hvordan jeg løser dette problem?

mvh

Claus
TYPO3 Usergroup Denmark <typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de> den 21.