[TYPO3-UG Denmark] Google sitemap

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Wed Sep 19 10:11:12 CEST 2007

Hej Niels

Hvis du bruger realurl, så er det rimelig nemt.

I min konfiguration af realurl har jeg følgende:
'fileName' => array(
        'defaultToHTMLsuffixOnPrev' => '1',
            'index' => array (
                'sitemap.xml' => array(
                'keyValues' => array(
                    'type' => 200,
                    ),
                ),
            ),
        ),

Og i en skabelon der inkluderes i sideskabelonen:
sitemap = PAGE
sitemap {
  typeNum = 200
  10 >
  10 < plugin.tx_weeaargooglesitemap_pi1 //her kan du muligvis indsætte et
andet plugin, hvis det ikke lige er weeaar du bruger
  10.pid_list = 1
  10.recursive = 0
  10.domain = http://ditdomæne.dk/
  config {
    disableAllHeaderCode = 1
    additionalHeaders = Content-type:text/xml
    no_cache = 1
    xhtml_cleaning = 0
  }
}