[TYPO3-UG Denmark] Webhotel - rimelig pris og kvalitet - til typo3

Jes davinci at REMOVE.mail.tdcadsl.dk
Sun Sep 16 19:09:11 CEST 2007

Søren Andersen wrote:
> Hej Jes
>
> Jeg kan kun anbefale dig at anskaffe en vhost. Typo3 er altså meget sjovere
> når man har shell adgang. Der findes en række tyske hostingselskaber, der
> tilbyder enorme mængder af plads og næsten ubegrænset trafik for lige
> omkring 100 pr måned. Der skal ikke ret mange sider til for at det kan svare
> sig.
>
> Med venlig hilsen
> Søren Andersen

Hej Søren

En vhost - det må være en virtual host. Jeg er ikke så stærk i den
slags. Vi har lige købt en på min arbejdsplads - men vi har en
Linuxekspert/superprogrammør ansat, så han klarede det nemt :-)

Men alt kan jo læres, så måske kan jeg også en dag. :-)

Indtil da vil jeg kigge videre efter et godt webhotel.

Venlig hilsen

Jes