[TYPO3-UG Denmark] Ny backend

Allan Jacobsen aja at danskespil.dk
Tue Oct 30 10:35:49 CET 2007

Jeg har nu lavet en meget brugervenlig backend til jk_poll, men hvordan får jeg nogen variabler over i den nye backend. Da backenden er custom for 1 bruger, ville det være smart hvis man kunne sætte nogen værdier i denne brugers tsconfig, men kan det lade sig gøre ?

Best regards/MVH
Allan Jacobsen
Infrastruktur, Danske Spil A/S
Korsdalsvej 135, 2605 Brøndby