[TYPO3-UG Denmark] Css import

Mads Brunn mads at typoconsult.dk
Mon Oct 29 13:07:10 CET 2007

Hej Kim

Kim Riggelsen skrev:
> Jeg har fundet templaten her http://www.rasi.ch/index.php?id=18Der ligger flere forskellige interessante templates, men største delen i css. Er det "let" at få css lagt over i typo3 eller kræver det lidt mere kendskab til css

> Connect to the next generation of MSN Messenger
> http://imagine-msn.com/messenger/launch80/default.aspx?locale=en-us&source=wlmailtagline

Det kræver snarere lidt mere kendskab til TYPO3. Ud fra den måde du
spørger på kan jeg forstå at du er rimeligt grøn bag ørerne hvad TYPO3
angår ;-) Jeg vil derfor foreslå at du læser den tutorial, jeg henviste
til i min forrige mail. Det skulle gerne gøre dig en del klogere.

Iøvrigt kan jeg se på det link du gav mig at der faktisk findes en
installationsvejledning til den template som du har downloadet.

http://www.rasi.ch/fileadmin/daten/templates/Installation%20eines%20Templates.pdf

Den er desværre på tysk, men der er dog en del gode skærmbilleder så
måske kan den hjælpe dig lidt på vej.

./mads