[TYPO3-UG Denmark] mystisk fejl med templa voila

Frank Bruhn fb at adhd.dk
Thu Oct 25 12:41:31 CEST 2007

Hej Chrisitian

jeg har husket at opdatere, og den melder heller ikke nogen fejl i min
mapping eller noget, den skriver
Mapping status: Mapping Up-to-date.
og cachen er ryddet.
Så jeg aner ikke hvad der er galt.
Er der en speciel måde man skal gøre for at få indhold i den nye spalte jeg
har lavet, er det simpelthen så simpelt ?

Frank

news:mailman.1.1193302331.6655.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...