[TYPO3-UG Denmark] tt_products dankort betalingsgateway mm.

Jakob Nielsen jakob at t3cms.dk
Mon Oct 22 12:53:25 CEST 2007

Karsten skrev:

> Ok
>
> Skriver en mail til Franz nu!
>
> Karsten

Er der sket mere i forbindelse med dette? Jeg sidder selv nu og skal
lave sider med dankortbetaling til både DIBS, quickpay og e-pay, så hvis
der er nogle der har noget nyt omkring dette vil det hjælpe mig rigtigt
meget inden jeg går igang med at bruge extended shop i stedet for
tt_products

Venlig hilsen Jakob Nielsen