[TYPO3-UG Denmark] Login udfordringer

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Wed Oct 17 20:42:16 CEST 2007

Hej Jeppe

TYPO3 opfører sig sådan, at hvis du bare har en simpel formular, som
opfylder bestemte krav, så behandles den som et loginforsøg. Så du kan jo
bare lave et HTML element med en login formular, så opnår du i hvert fald
det du gerne vil, med at der altid skal være login.

Med venlig hilsen
Søren Andersen