[TYPO3-UG Denmark] Hjælp til flash og typo3

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue Oct 9 18:10:16 CEST 2007

Hej Nadia.
Hvis du vil være sikker på at din Flash fil bliver vist rigtigt i Internet
Explorer, så skal du nok ikke bruge de inbyggede Multimedia element.
Du skal istedet bruge en af de Flash extensions der findes på TER. F.eks.

http://typo3.org/extensions/repository/view/rb_flashobject/0.2.2/
eller
http://typo3.org/extensions/repository/view/rlmp_flashdetection/1.2.5/

--
Peter Klein / Umloud Untd

"Nadia Louise Kristensen" <nadia at story2com.dk> wrote in message
news:mailman.1107.1191939002.20721.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...

Hej

Jeg har lavet en flashproduktion, der skal ligges op på en
hjemmeside, der kører med typo3. Jeg har det problem, at når jeg
opretter et nyt element og skriver, at det skal være et
multimedieelement, så bliver flashfilen helt vildt lille. Jeg har
lavet stagen 570 x 470 pixels, så det passer med de øvrige billeder
på siden, men filen bliver måske fem gange så lille. Hvordan kan det
være?? Jeg har loaded alle filer op i en filmappe, og sætter så
index.html ind i multimediemodulet.

Bedste hilsner
Nadia