[TYPO3-UG Denmark] Opsætning af Blog: timtab

Christian Noval christian at noval.dk
Mon Oct 1 20:41:36 CEST 2007

Kære liste,

Nu sidder jeg og kæmper med opsætningen af en lile blog. Nu har timtab
åbenbart ’overtaget’ markedet for blogs i typo3.

Der medfølger et ellers meget pænt css design (kubrick), men jeg kan ikke få
det til at virker ordentligt. Det overskriver nemlig alle de almindelige
tags (h1, h2 etc), så det ødelægger  resten af mit design. Det er lidt noget
juks, når man laver et layout til et plugin og så ikke bruger unike
div-tags. Jeg kan selvfølgelig bare lave det hele om manuelt.

To spørgsmål:

1)      Har nogen af jer kendskab til et andet design til timtab?

2)      Ved nogen, hvorfor alle billederne (billeder knyttet til tt_news,
som timtab bruger) forsvinder, når jeg bruger det medfølgende design? Så
snart jeg fjerner css designet, kommer billederne fint frem, og jeg vil
altså have billeder i min blog J

Tak for hjælpen.

Mvh

   Christian