[TYPO3-UG Denmark] Searchresult layout

Jan Ebbe Jensen janebbe at tdcadsl.dk
Mon Oct 1 20:37:02 CEST 2007

Hej

Har fået indlagt en standard searchbox i mit HTML-layout og det virker
perfekt. Dog er der en ting som mangler. Jeg har set, at på mange websider
(hvor Typo3 er bagved) der har man i forbindelse med searchresultatet en
række med links fx

Kan godt lave "Previous" og "Next" linksene, da det nemt gøres med
placeholderne ###NEXT### og ###PREV###.

Jeg kan bare ikke lave linksene Page 1, Page 2, Page 3 osv. Er der en
placeholder, som jeg har overset der kan klare jobbet? I dokumentationen kan
jeg "kun" finde ###RANGELOW###, ###RANGEHIGH###, ###TOTAL###, ###RESULT###,
###NEXT### og ###PREV###.

Er der en som kunne give et tip til hvordan det laves? Jeg står helt på bar
bund.

Mvh

Jan Ebbe Jensen