[TYPO3-UG Denmark] Tråd placeret i anden tråd

Søren Vedel soren at mocsystems.com
Wed Nov 28 20:49:50 CET 2007

Hej René,

Du starter en ny tråd midt inde i en anden tråd. Det giver rod i
strukturen, når vi skal svare på dine spørgsmål.

Prøv at starte en ny tråd ved at klikke på "Write" i stedet for "Reply".

Du kan ovenikøbet slette dit indlæg ved at højreklikke på det.

Og velkommen i TYPO3 nyhedsgruppen :-)

Med venlig hilsen/Kind regards

Søren Vedel

MOC Systems