[TYPO3-UG Denmark] Upload af HTML fil

e-Optimator info at e-optimator.dk
Wed Nov 28 01:49:49 CET 2007

Hej Mads,

Det hjalp lidt at afinstallere RealURL.

Nu får jeg ikke længere fejlmeddelelsen, men til gengæld index siden på
sitet.

Det finder de (Google + Yahoo!) sig heller ikke i :)

Nu brokker de sig over at 404 sider tilbagemelder en 200 status i
headeren. Dette er åbenbart forbundet med en sikkerhedsrisiko:
http://www.google.com/support/webmasters/bin/answer.py?answer=35229&hlrm=en
(man kan skifte sprog oppe i højre hjørne)

Måske det ender med en grim meta tag alligevel....

/HH