[TYPO3-UG Denmark] typo3 script som et content element'

rgl at business.aau.dk rgl at business.aau.dk
Mon Nov 26 20:41:53 CET 2007

> Det kan sagtens lade sig gøre. Du laver det bare som et Flexible Content
> Element i TemplaVoila i stedet for en page template. Så kan du på
> fuldstændig samme måde indsætte et lib objekt.
>
> --
> Christian Jul Jensen // julle
Hej Christian,
Tak for dit svar men, jeg tror ikke helt at jeg forstår dig. Hvis jeg
har en menu som jeg gerne vil kunne sætte ind i forskellige flexible
content elementer, som eksister i forvejen. Dvs at typoscripten skal
indsættes lidt ligesom man ville indsætte et billed eller et hvilket
som helst andet content element ?

Mvh
Rene Larsen