[TYPO3-UG Denmark] Sitemap

Peter Klein peter at umloud.dk
Mon Nov 26 17:54:10 CET 2007

Hej Søren.
Du kan evt. kigge på de her 2 userfunctions jeg lavede for et stykke tid
siden.
Den kan tage data fra en userdefined tabel, og lave en HMENU ud af det.
http://www.typo3wizard.com/en/snippets/menus/create-menus-using-data-from-other-tables-than-pages.html
http://www.typo3wizard.com/en/snippets/menus/create-menus-using-data-from-other-tables-than-pages-v2.html

(Nummer 2 er en udvidet version af den første.)

--
Peter Klein / Umloud Untd.

"Søren Andersen" <hacksaw at zpeed.dk> wrote in message
news:mailman.2361.1196092995.14020.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...
Ja det er jo en mulighed, men det kunne være der allerede var en, der havde
udarbejdet muligheden for at definere en variabel, en tabel og et felt, som
den så kunne generere sider på. Eller en extension som var let at udvide til
at medtage noget kode genereret i PHP.

Med venlig hilsen
Søren Andersen