[TYPO3-UG Denmark] typo3 script som et content element'

Rene Larsen rgl at business.aau.dk
Mon Nov 26 13:55:10 CET 2007

Hej

Håber der er nogen der kan hjælpe mig med at fortælle mig hvordan jeg
gør følgende. Når jeg plejer at lave en menu i flere niveaue gør jeg det
at jeg mapper det til et lib.menu = HMENU osv. , hvilket også virker som
det skal.

Jeg står dog i den situation at det nederste niveaue af menuen
skal kunne indsættes i forskellige flexible content strukture som et
content element. Det er altid samme niveau(3), som skal indsættes men
det er nødvendig vis ikke den samme flexible content struktur den skal
indsættes i på siderne, så jeg kan ikke mappe det til et typoscript
object path.

Kan det overhoved lade sig gøre ? hvordan eller er der en bedre løsning?

Rene Larsen