[TYPO3-UG Denmark] Finde ud af hvilken side er seneste opdateret?

Mads Brunn mads at brunn.dk
Tue Nov 20 22:59:37 CET 2007

Hej John

Jeg ved ikke om det hjælper dig men jeg kan sige så meget at
"SYS_LASTCHANGED" i "pages" tabellen bliver opdateret når siden
genereres i frontenden. Værdien af feltet vil normalt være værdien af
"tstamp"-feltet på den tt_content record på siden som sidst er blevet
ændret (og som vel og mærke bliver vist på siden - så pas på hvis du
bruger templavoila).

Hvis du har lavet ændringer på selve siden (i sidens egenskaber) skal du
derfor istedet checke tstamp feltet på "pages" tabellen.

Ved ikke om ovenstående er helt volapyk men det er ihvertfald mine 5
kroner om den sag.

./mads