[TYPO3-UG Denmark] Typo3 Forum

Claus Bach privat at clausbach.dk
Fri Nov 9 19:09:01 CET 2007

Hej Niels!

Jeg kan tilslutte mig CHC-forum. Jeg bruger det på en side, og der har
ikke været nogen problemer, bortset fra noget halløj med at få et
cronjob til at fungere. Jeg har ikke prøvet andre, men denne extension
udemærker sig ved at det er ret simplet at implementere, og da jeg selv
er ret ukyndig og uinteresseret i "det langhårede", har det haft stor
betydning.

Desuden er der en decideret forum nyhedsgruppe, hvor der er mange gode
inputs til CHC.

Claus Bach