[TYPO3-UG Denmark] Topmenu, Shop og forum til typo3

Frank Bruhn fb at adhd.dk
Tue Nov 6 10:36:07 CET 2007

Hej igen.

Det var mig der startede denne her tråd og og vil lige til det med menuen,
det har jeg fået lavet nu, jeg sidder pt. og rodder lidt med shoppen, som
skal have dankort betaling, indtil videre har jeg installeret TT_produkts
men mangler godt nok en kom godt igang manual, jeg syntes ikke at manualen
er særlig god, og jeg må indrømme at jeg er gået pænt kold i den.

Frank

news:mailman.1.1194336698.14756.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...