[TYPO3-UG Denmark] Topmenu, Shop og forum til typo3

Jakob Nielsen jakob at t3cms.dk
Tue Nov 6 00:00:32 CET 2007

jeg vil også klart anbefale tt_products over de andre, men roder for
tiden med extended shop og dankortbetaling via quickpay. jeg har dog
problemer med tt_products i forhold til dankortbetaling, hvor der er
flere fejl afhængig af hvilken version der bruges.

Karsten: hvilke versioner af tt_products har du anvendt til de sider med
dankortbetaling? og er det bare den gamle dibs-template du har brugt?

Venlig hilsen Jakob Nielsen - T3CMS