[TYPO3-UG Denmark] tt_news, bogstaver og dato problem

Michael Lindholm mln at phys.au.dk
Sun May 20 10:52:14 CEST 2007

Hej Jeppe,

Tak for hintet. Fandt den under

plugin.tt_news.displayList.date_stdWrap.strftime = %A %d. of %B %Y

Der er også et sprogproblem i "singleview" når den skal vise en artikels
alder står der enten: "hrs" eller "days" er det muligt at ændre det til
dansk? Jeg kan ikke umiddelbart finde noget under Object Browseren.

Venlig Hilsen
Michael