[TYPO3-UG Denmark] Sikkerhed - typo3

Kim Riggelsen k_rigge at hotmail.com
Fri May 18 21:02:53 CEST 2007

Har fået kigget lidt på de ting der er angivet - men mangler godt nok lidt
viden om hvor f.eks. man skal angive man har ændret typo3 folderen. Man kan
jo selvfølgelig ikke bare omdøbe folderen, det må jo angives i en eller
anden fil, at stien er ændret

Noget andet der f.eks. står er man kan angive en bestemt ip adresse backend
brugerem kun kan logge ind med, hvilket skulle være den kommando
TYPO3_CONF_VARS[BE][IPmaskList])

Men der står intet om i hvilken fil denne linie skal tilføjes ?