[TYPO3-UG Denmark] Fast indhold

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Fri May 18 16:48:03 CEST 2007

Hej Kim

Du forklarer ikke meget om hvordan du har opbygget din side. Er det en med
auto_parser, rent typoscript, templatevoila?

Du kunne jo bare skrive det ind i typoscript, men det er også muligt - via
typoscript - at tildele en side til den højre spalte som alt indhold hentes
fra, jeg mener der har været sådan et spørgsmål inden for de seneste to
uger, kig lidt i listen.

Med venlig hilsen
Søren Andersen