[TYPO3-UG Denmark] Findes teaser til CHC_forum?

Christian Noval christian at noval.dk
Wed May 16 16:52:40 CEST 2007

Hej

Jeg har installeret CHC_forum og det virker fint. Nu der er kommet et forum
på hjemmesiden, vil man også gerne have en teaser på sitets forside med de
sidste par indlæg (lidt i stil med det man kan i tt_news). Er det muligt med
CHC_forum? Jeg kan ikke se funktionen er indbygget, og jeg kan ikke se at
der skulle være et andet plugin, som gør det. Men jeg tvivler på, at jeg er
den første som gerne vil have sådan en funktion, så måske en af jer, kunne
pege mig i den rigtige retning?

På forhånd tak.

Mvh
   Christian