[TYPO3-UG Denmark] æ,ø,å i locallang

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Wed May 16 10:05:32 CEST 2007

Hej Atte

Det er præcis som Brian skriver. Du skal sørge for at gemme dine XML filer
som XML. Så du kan ikke "holde det i php", når du nu vil introducere en XML
fil.

Jeg bruger selv llxml når jeg skal rette sprogfiler gennem Typo3, men jeg
mener også der må være en løsning på at skrive Æ, Ø og Å uden om Typo3, for
det andet ville da være irriterende under udvikling.

(Hvis jeg husker rigtigt er det noget med at du højst sandsynligt ikke
gemmer i UTF8 charset, og det er det du skal, men det er ikke sikkert jeg
husker rigtigt)

Med venlig hilsen
Søren Andersen