[TYPO3-UG Denmark] Sikkerhed - typo3

Peter Klein peter at umloud.dk
Tue May 15 16:17:34 CEST 2007

Hej Kim. Problemet med hacking af TYPO3 skyldes nok mest extensions som ikke
er sikre nok.

Desværre har TYPO3's security team en tåbelig policy. Når de finder en
extension der er sikkerheds problemer med, så skriver de til ham der har
lavet den, så han kan få lavet en update. Men hvis personen ikke svarer
tilbage, så sletter de bare extensionen fra TER, uden at OPLYSE NOGEN STEDER
steder at denne extension er en sikkerhedsrisiko. :(

Så hvis du tilfældigvis har en af de extensions installeret, som security
teamet har fjernet, så finder du først ud af at der er et sikkerhedproblem,
når dit site er blevet hacket.. :/

--
Peter Klein/Umloud Untd

news:mailman.224843.1179229312.21067.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...