[TYPO3-UG Denmark] Til jer fra kurset i dag hos BEE3

Anja Korsgaard anja at grafikk.dk
Mon May 14 08:44:41 CEST 2007

Tak for en hyggelig aften, det var rart at få sat ansigter på navne/stemmer!

Det var vist mig, der stillede spørgsmålet (og tusind andre ... tak for
tålmodigheden!)
Jeg vil straks forsøge mig udi BE styling.

Og da aftenen handlede en del om at give sites det bedst mulige look - tak
for de mange tips Rasmus - så vil jeg da lige henvise til en ny farve-mixer
fra Adobe: http://kuler.adobe.com der skulle kunne hjælpe os med vælge
farver, der passer godt sammen, udfra forskellige kriterier.

Venlig hilsen Anja