[TYPO3-UG Denmark] Re: typoscript hjælp.

Asbjørn Morell atmorell at gmail.com
Mon May 7 12:45:43 CEST 2007

Hej Lars

Mange tusind tak for dit svar ! Det er så tæt på at virke nu! Dit eksempel
sætter korrekt <script> ... </script> ind i headeren alt efter hvilken
rootpage man er under. Jeg vil gerne indsætte det i en <div id="menu"></div>
i <body> i stedet for i headeren. Er dette muligt?

Mvh Asbjørn.

news:mailman.203406.1178526692.21067.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de...