[TYPO3-UG Denmark] Calendar base bliver ikke dansk

marianne topping marianne at topit.dk
Mon May 7 11:24:30 CEST 2007

Hej Karsten

Jeg bruger locale_all = da_DK.utf8 og det virker fint, dog er der et eneste
sted, hvor den har problemer med æøå. I den lille månedsoversigt hvor
ugenavne er forkortet, altså lø og sø.
Hvis jeg bruger config.locale_all = da_DK.ISO8859-1 bliver alt engelsk.

Hvor trækker den disse forkortelser fra og hvordan kan de rettes da det er
det eneste sted, der er problemer?

Venlig hilsen

marianne topping