[TYPO3-UG Denmark] tt_news. Nyhedens title i <title>

Sylvester Nielsen sn at cbox.dk
Fri May 4 21:32:35 CEST 2007

Hov, jeg var faktisk lidt hurtig der. Det virkede på mit test site.

Men på produktionen har jeg følgende typoscript:
page.headerData.20 = TEXT
page.headerData.20.field = title
page.headerData.20.wrap = <title>|&nbsp;- Babyinfo.dk - Graviditet,
Mødregrupper, Babyshopping</title>

Her sker der intet når substitutePagetitle bliver sat til 1. Nogen idé om
hvordan jeg kan få begge dele til at arbejde sammen?

Venlig hilsen
Sylvester Nielsen