[TYPO3-UG Denmark] typoscript hjælp.

Asbjørn Morell atmorell at gmail.com
Wed May 2 22:43:44 CEST 2007

Hej Gruppe.

Jeg er ved at lave en side som skal have 3 sprog - da de 3 sprog version er
noget forskellige (de har ikke helt de samme sider) så har jeg valgt at lave
det på den gammmeldags måde, med en forside hvor man vælger dansk tysk eller
engelsk. Der er så 3 hjemmesider i typo3 som bruger den samme template.

dansk id=1
  page
  page

tysk id=2
  page
  page

engelsk id=3
  page
  page

Det jeg gerne ville gøre var at ændre img/dansk.swf i templaten alt efter
hvilket sprog man er inde på. dansk = img/dansk.swf , tysk img/tysk.swf osv.
Hvordan gør jeg lige det? Jeg skal vel ikke have 3 templates som er ens
bortset fra den ene parameter ?

Mvh Asbjørn Morell.

  <object
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"
width="468" height="60" id="mymoviename">
  <param name="quality" value="high" />
  <embed src="img/dansk.swf" quality="high" width="718" height="712"
name="mymoviename" align="" type="application/x-shockwave-flash"
pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer">
  </embed>
  </object>