[TYPO3-UG Denmark] Indexed_search volder mig igen problemer.

Kasper K. kk at [nospam]prolog.dk
Tue Mar 27 14:37:24 CEST 2007

Hej Stefan,

Troede lige du havde givet mit liv mening igen, men ak nej. Det er
desværre ikke tilfældet.
Jeg bruger indexed_search 2.9.3 for motor og macina_searchbox 2.2.0 til at
lave selve søge formularen. De to forme har ikke sammen name tag. Skulle
du have flere gæt, må du meget gerne komme med dem. Jeg kan bruge hvad som
helst lige nu!
Selve mine links ned til siderne de virker, undtagen(!) mine sektion links
og så mine paging links. De har begge to et sådan href="#" tag. Det er
ligesom om de ikke kan finde stien, hvorimod mine sidehenvisninger de
virker upåklageligt.

Mvh.
Kasper