[TYPO3-UG Denmark] Calendar base (cal) - .ics problemer

Claus Bach privat at clausbach.dk
Thu Mar 22 22:51:03 CET 2007

Hej,

Jeg har lagt Calendar Base (cal) på min side, og har kæmpet en hel del
med at få det til at fungere.

Jeg har to spørgsmål tilbage som godt nok er blevet stillet på engelske
sider, men jeg har meget svært ved at forstå de råd jeg får.

Jeg har eksporteret en .ics fil fra Mozilla Sunbird, som importeres i
cal ved oprettelsen af en kalender. Det fungere fint, bortset fra at æøå
ikke vises korrekt i events. Jeg har tæsket indlæg igennem i dage vis,
uden af finde et forståeligt svar på det spørgsmål. Nogen der kan hjælpe
? æøå vises korrekt på resten af siden i øvrigt.

Mit andet problem er at jeg gerne vil bruge Sunbird til at vedligeholde
kalendere på serveren. Det kan jeg også godt, men jeg kan ikke få cal
til at "synkronisere". I følge Mario Matzulla kan man sætte et cronjob
via en extention der hedder Gabriel, man da jeg ikke er PHP kyndig står
jeg fuldstændig af på det. Er der nogen der har erfaringer med Gabriel,
som ved noget om hvordan jeg kommer videre med det problem, vil jeg være
taknemmelig

Claus Bach