[TYPO3-UG Denmark] Doctype og xhtml

Jakob jakob at monaco.as
Mon Mar 12 14:57:33 CET 2007

Hey,

Lige en takker igen, har rodet med det nu, og det virker bare!! Både doctype
og ³level1 act² det er bare super ...

Det er jo ikke så svært når man bare får et lille skub i den rigtige
retning! Andet skal der ikke til

Jakob

On 12/03/07 12:21, in article
mailman.1.1173698482.9956.typo3-ug-denmark at lists.netfielders.de, "Jakob"