[TYPO3-UG Denmark] Doctype og xhtml

Jakob jakob at monaco.as
Mon Mar 12 10:40:42 CET 2007

Hej,

Jeg sidder med et lille problem, det er som følger:
 når jeg ³køre² en html template igennem Templavoila laver den en htlm4
doctype, det er egentligt ok, men jeg kunne godt tænke mig at lave dette om
til en xhtml doctype.

Jeg har rodet en del rundt på nettet for at finde en løsning på dette
problem, det eneste jeg kan finde, er at ændre i typoscriptet! Grunden til
at jeg bruger tempavoila er for at blive fri for scripting ... Er der en
anden måde at løse dette på?

Jeg har også forsøgt mig me at lave min xhtml template om til alm. Html, og
det virker fint, men når jeg køre den igennem templavoila laver den om på
headerparts sådan at tags´ne bliver endt ala xhtml stil eks: <meta name ***
/>

på forhånd tak

Jakob