[TYPO3-UG Denmark] Kæmpe problem med RealURL

Søren Andersen hacksaw at zpeed.dk
Sat Mar 10 10:17:26 CET 2007

Jeg ved endnu ikke om det her har hjulpet, men jeg synes det er forsøget
værd:

I ext_tables.php i realUrl extensionen, har jeg rettet nederste linie fra:
t3lib_extMgm::addToAllTCAtypes('pages','tx_realurl_pathsegment','2','after:n
av_title');

til

t3lib_extMgm::addToAllTCAtypes('pages','tx_realurl_pathsegment','2,5','after
:nav_title');

Så nu får jeg også speaking path segment på sider der er "Not in menu", som
jo er dem der normalt har givet mig problemer.

Der findes garanteret en måde at gøre det med typoscript, så hvis der er en
der kan fortælle mig hvordan jeg via typoscript tilføjer realurl speaking
path segment feltet til mine sider, der er af typen "Not in menu" ville det
være dejligt, da jeg så kan fjerne mit lille hack

Med venlig hilsen
Søren Andersen